Otvaranje izložbe Nenada Baćanovića “(Re)framing Exercise” u KROKODILovom Centru
festival, krokodil, jezici, region, pisci, prevodioci, knjizevnost, konferencija, debate,
18231
post-template-default,single,single-post,postid-18231,single-format-standard,bridge-core-3.0.5,qode-page-transition-enabled,ajax_fade,page_not_loaded,,vertical_menu_enabled,side_area_uncovered_from_content,qode-content-sidebar-responsive,qode-theme-ver-29.2,qode-theme-bridge,disabled_footer_top,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.10.0,vc_responsive

Otvaranje izložbe Nenada Baćanovića “(Re)framing Exercise” u KROKODILovom Centru

Otvaranje izložbe Nenada Baćanovića “(Re)framing Exercise” u KROKODILovom Centru

Otvaranje izložbe “(Re)framing exercise” Nenada Baćanovića u KROKODILovom Centru
Ponedeljak, 2.12. od 19h
KROKODILov Centar za savremenu književnost
Karađorđeva 43 (ulaz sa Malih stepenica)
Ulaz slobodan.

U ponedeljak, 2. decembra od 19h u KROKODILovom Centru će se održati otvaranje izložbe Nenada Baćanovića pod nazivom “(Re)framing exercise” koja će trajati do 8. januara. Na prvi pogled nalik na dela apstraktnog slikarstva umetnika poput Džeksona Poloka, Baćanovićevi radovi su zapravo fotografije detalja sa beogradskih ulica uslikani na putu do posla.

“Fotografske konteksture Nenada Baćanovića svedoče o svetu koji nas okružuje kao o potencijalnom izvorištu najneverovatnijih preobražaja, koji se svakog časa odvijaju pred nama samo ako umemo da ih uočimo. Segmenti svakodnevice izlomljeni su na njima u paramparčad, izmešani i presloženi u elaborirane vizuelne metamorfoze. Svojim vrlo jedinstvenim talentom, Baćanović diskretno ali neumoljivo raseca taj naš samo prividno neuzbudljivi, vidljivi Beograd, pa zalazi u njegovu utrobu da pronađe lepotu tamo gde bismo ponajmanje očekivali da je otkrijemo. Ono što tamo pronalazi prevazilazi sva naša očekivanja”, kaže Vladimir Arsenijević.